Familia prinde contur

11019220_684772614967939_1295868273865980995_n  Pe data de 22.04.2015, am avut onoarea să particip la prima ședință comună a celor două Organizații Municipale ale Tinerilor Social Democrați, Târgu-Mureș respectiv Cluj-Napoca, conduse de Mihai ȚIBULEAC, respectiv Horia NASRA.

Două organizații în cadrul cărora activează tineri cu un stomac puternic, format  pentru politică, care au trecut printr-o Campanie Prezidențială plină cu lucruri urâte, cu lovituri interzice, sub centură. Oameni care trecând prin asemenea evenimente s-au călit precum lama unei săbii.

11154893_10202900984885671_6268874091623394100_o

Părerea mea e că trebuie să fim ,,liantul dintre cărămizi”, să construim cu minte și rezistența noastră ca și grup să crească exact ca a betonului și, anume ÎN TIMP!

Astfel, vreau să îl citez pe Președintele TSD Cluj-Napoca, Horia NASRA: ,,Capul sus, credeți în puterile voastre, fiți cinstiți și răspândiți pretutindeni ideile voastre!”

Revenind în orașul natal am fost cuprins de un sentiment de melancolie, așadar vreau să adaug următoarele………..Deși sunt originar din Târgu-Mureș, vă spun cu durere că am avut un unele remușcări, deoarece am simțit cum în cei 5 ani de când mă aflu la Cluj-Napoca m-am îndepărtat de orașul natal! Cu toate acestea vă transmit că am avut onoarea să întâlnesc persoane minunate, zâmbitoare, calde și dornice de implicare și afirmare.

Cele două organizații se aseamănă ca două picături de apă. De ce? Pentru că au la bază studenți, au în componență oameni muncitori cu un spirit civic dezvoltat.

La sfârșitul ședinței și a sesiunii de socializare am simțit cu adevărat că familia ,,TSD Transilvania  se mărește, prinde viață și se transformă, astfel încât dintr-un vis, devine realitate! Aștept cu nerăbdare viitoarele acțiuni pe care cele două Organizații Municipale ale TSD le vor face împreună și desigur munca continuă de a mări această familie care reprezintă puterea Tinerilor Sociali Democrați din TRANSILVANIA.

În încheiere vreau să mulțumesc organizației TSD Târgu-Mureș pentru primirea călduroasă și momentele, scurte dar plăcute, pe care le-am petrecut în compania lor!

Leave a Reply

