Marea Hămăceală

H7Acum câteva zile am primit o invitație, pe o rețea de socializare, știm noi care….începe cu Face și se termină cu book, la Marea Hămăceală <click nume>. Am dat din politețe,sincer, accept și going la invitație, acum după 5 zile văd că ,,glumă se îngroașă” și sunt aproximativ 2.400 de participanți (mare număr).

După mai multe informații adunate aștept, sincer, să ajung și să particip la un astfel de eveniment. Îmi exprima nerăbdarea pentru ziua de astăzi. De ce? Pentru că azi are loc evenimentul ,,Marea Hămăceală”….. Aștept de vreo 5 zile, ziua aceasta de JOI. Deși nu am un hamac, am o pătură, un aparat foto și chef de răs și distracție. Apropo de aparatul foto, i-a să fug să-l pun l-a încărcat. 😉

Sincer, aseară când am observat că se înnorează și începe asfaltul să-și schimbe culoarea la atingerea picăturilor de apă, m-am întristat. M-am trezit la 6:30 cu un nod în gât cu speranța că ploaia a fost de scurtă durată, dar când am văzut cum razele soarelui îmi biciuiește obrazul, zâmbetul mi-a revenit.

La ora 9:45 norii încep să se împrăștie și Soarele să strălucească cu putere, adaug cu bucurie faptul că, la ora desfășurării evenimentului între orele 15:00 și 18:00 temperatura va varia puțin de la +20C la +18C 🙂 …..

Aștept să participați la eveniment, să veniți fie că aveți sau nu hamac, șă veniți în orice stare de spirit vă aflați, pentru că sunt sigur că veți pleca bine-dispuși și cu zâmbetul până la urechi și veți avea ce să le povestiți prietenilor ce au ratat.  Iar la anul sunt ferm convins că o să fie de 2 ori mai mulți participanți.

Acestea fiind spuse ne vedem la ora 15:00 în Parcul Central Cluj-Napoca și mai jos sunt niște poze din edițiile trecute luate de pe pagina de facebook a Marii Hămăceli

H1H3 H2H4 H5 H6

Leave a Reply

